::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


قوانین انجمن
بنام خالق توانا
قوانین فعالیت در انجـمن عاشقان امام خامنه ای

با سلام و عرض ادب و احترام حضور برادران وخواهران گرامی
در راستای ایجاد یک فضای تعاملی پویا و یک بستر مترقی و غنی در حوزه های مختلف علوم که برتاباننده و برطرف کننده نیاز های کاربران گرامی و سایر مراجعین پرتال عاشقان امام خامنه ای باشد و خروج از فضای مشتمل بر مطالب تکراری، کپی برداری شده، تاریخ مصرف گذشته ، مخالف با موازین پرتال، و بمنظور تبیین وظایف و جلوگیری از تضییع حقوق کاربران و مدیران گرامی قوانینی وضع گردیده که به اطلاع کلیه اعضای وب سایت عاشقان امام خامنه ای رسانیده می شود و با توجه به فضای دوستانه حاکم بر انجمن ها و ارتباط صمیمی مسئولین با کاربران عزیز، اجرای کلیه مفاد آن درخواست می گردد.
بدیهی است نقض قوانین مذکور، تخلف محسوب شده و با متخلفان مطابق مقررات از کسر امتیاز تا انسداد حساب کاربری برخورد خواهد شد.

الف) وظایف مدیران
1- نظارت بر پست های ارسالی کاربران جهت تناسب با موضوع تالار، بروز بودن، تکراری نبودن، تطابق با موازین عرفی، شرعی، اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی، قانونی و شئونات پرتال راسخون
2- تعریف اهداف و آرمان های تالار و تبیین قوانین، راهکار ها و سیاست های لازم جهت تحقق این اهداف و هدایت کاربران در این راستا
3- توجه به مناسبت ها،رویداد ها، مخاطرات و دغدغه های تاریخی و جاری و برنامه ریزی جهت پوشش آنها در تالار
4- تدارک و برنامه ریزی برنامه های مختلف از قبیل مسابقات، نظر سنجی، هم اندیشی، دوره های آموزشی، تاپیک های بحث و گفتگو و ...
5- طرح مسائل و موضوعات نوین و کاربردی در تالار و ایجاد فضای تعامل و مباحثه پیرامون آنها
6- تصمیمات مدیریتی کلی بر تاپیک ها و پستها(فعال و غیر فعال سازی، ویرایش،حذف، ویژه سازی، قفل و باز نمودن، انتقال پست و تاپیک، هدایت کاربران و تبیین قوانین...)
7- ارتباط مستمر و مداوم با روابط عمومی و مدیر ارشد انجمن ها جهت هماهنگی و تبیین برنامه ها و اهداف، انعکاس مشکلات، پیشنهادات و انتقادات، اخذ تائیدیه جهت برنامه های قابل اجرا در تالار از قبیل مسابقه، جوایز، نظر سنجی، فعالیت های فوق برنامه و ...
8-ایجاد تاپیک ویژه ای با عنوان "تاپیک تخصصی تالار x: پاسخگویی بروز به کلیه سئوالات عمومی و تخصصی " در تالار اصلی (نه الزاما همه زیر تالار ها) و پاسخگویی به سئوالات مطروحه (در این راستا امکان تبادل نظر و دریافت پاسخ سئوالات از کارشناسان موسسه وجود دارد)
9- ایجاد تاپیک "انتقادات و پیشنهادات تالار ..." برای تالارهای تحت مدیریت(تالارهای اصلی) و پاسخگویی مستمر و دقیق به پست های ارسالی جهت دریافت بازخوردهای کاربری و پیشبرد اهداف تالار
10- ایجاد، مدیریت و جمع بندی امتیازات تاپیک های بحث و تبادل نظر با امتیاز ویژه(تاپیک های ویژه) در راستای موضوع تالار
11- ایجاد تاپیک "کاربران جدید تالار ..." در تالار های اصلی جهت درج نام کاربری افرادی که جدیدا به فعالیت در تالار پرداخته اند. مدیر می تواند به هدایت چنین کاربرانی در راستای اهداف تالار بپردازد و برای آنها تقاضای امتیاز یا پارامتر های تشویقی دیگر نماید تا فعالیت و حضور آنها در تالار تثبیت شود.
12- ایجاد تاپیک "اعلانات تالار ..." بمنظور درج و بروزرسانی لینک مطالب مهم و خواندنی تالار جهت جلوگیری از افزایش تعداد تاپیک های ویژه
13- درج آدرس پست الکترونیکی و لینک تالارهای تحت مدیریت در امضاء حساب کاربری
14- انتخاب و معرفی کاربران برتر تالار های تحت مدیریت بر اساس میزان رعایت نسبی وظایف قید شده در بند ب


ب) وظایف کاربران
1- مشارکت فعال، آگاهانه و متناسب با تخصص، تجربه و علاقه در تالار ها
الف) تامین محتوا و ارسال مطالب بروز، تخصصی و کاربردی
-استفاده بجا و کافی از تصاویر، نمودار ها، جداول و سایر موارد خلاصه کننده مطلب(حداکثر عرض مجاز تصاویر، جداول و ... 600 پیکسل)
-حذف لینک تصاویر و متون موجود در مطالب
-استفاده از فونت tahoma و رنگ بندی مناسب برای متون،برجسته سازی مطالب مهم
-عدم ایجاد اخلال در قالب بندی صفحه توسط پست ارسالی
-عدم ارسال پست ها به زبان فینگلیش
-رعایت قواعد نگارشی و نوشتاری و جمله بندی، رعایت ادب و احترام و ...
ب)، پاسخگویی و اظهار نظر نسبت به مطالب سایر کاربران
-مشارکت در تاپیک های ویژه بحث و تبادل نظر نظیر مباحث تالار گفتگوی آزاد، صالحین راسخون و ...
-مشارکت در تاپیک های تعاملی روزانه نظیر اتاق چت، پاتوق راسخونی ها و ...
-مشارکت در تاپیک های انتقادات و پیشنهادات تالار ها، روابط عمومی، مسئول انجمن ها و ...
-مشارکت در تاپیک های تخصصی تالار ها و پاسخگویی به سوالات کاربران
ج) شرکت در مسابقات، طرح ها، فراخوان ها، برنامه های آموزشی(طرح بها، آموزش دات نت)

2- عدم ارسال مطالب تکراری و عدم ارسال یک پست واحد در بیش از یک تالار(بهره گیری از امکان جستجوی سایت)
3- انتخاب عنوان مناسب برای پست ارسالی و ارسال آن در تالار متناسب و مرتبط
4- عدم ارسال تعداد زیاد پست در مدت زمان خیلی کوتاه (پست های نجومی). چنین پست هایی فضای تالار و تاپیک را اشغال نموده و مانع از حضور پست های سایر کاربران می شود و لیست آخزین مطالب ارسالی را یکنواخت می کند.
5- عدم ارسال پست های تشکری،کوتاه، چند کلمه ای و اظهار نظرهای غیر کاربردی
6- عدم تکه تکه کردن بی مورد محتوای مرتبط با یک موضوع در قالب پست ها یا تاپیک های متعدد
7- مطالب خبری ارسالی الزاماً باید متعلق به روز جاری، غیر تکراری، مهم، کاربردی(داغ) و مخاطب پسند(مورد مطالبه و جستجو) باشد.
ارسال اخبار با شرایط ذکر شده به تعداد حداکثر 10 پست در روز مجاز است و اگر اخبار ارسالی با تحلیل شخصی و نتیجه گیری کاربر همراه باشد و باعث مباحثه و پاسخگویی سایر کاربران گردد تا 20 پست در روز مجاز است. (کپی پیست انبوه اخبار از خبرگزاری ها ممنوع است.)
8- مراجعه به پست های ارسالی قبلی بمنظور آگاهی از تعداد بازدید و پاسخگویی به نقل قول های ارسال شده
9- رعابت حقوق مالکیت معنوی(ذکر منبع مطالب) الزامی است.
10- ارسال مطالب تبلیغاتی و تجاری ممنوع است.
11- انتشار هرگونه مطلب مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران و مقدسات مذهبی و فرهنگی، عبارات توهین آمیز به اشخاص حقیقی و حقوقی اکیدا ممنوع است.
12- مسئولیت کلیه محتوای ارسالی از قبیل متون، تصاویر و ویدئو ها، لینک ها، نرم افزار ها و ... برعهده شخص کاربر ارسال کننده بوده و وب سایت عاشقان امام خامنه ای هیچ مسئولیتی در این راستا نمی پذیرد.

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک پیگرد قانونی دارد !